6 Mayıs 2012 Pazar

HARRY POTTER PASTA 2

Seycan Hanım'ın oğlu afacan Arda'nın dört senedir doğumgünü pastasını hazırlıyorum.8 yaşına basacak olan Arda bu sene hayranı olduğu Harry Potter'ın pastasını yapmamı rica etmiş.Annemiz bana Arda'nın nerdeyse 3 öğün Harry Potter seyrettiğini söyleyince ayrıntıları Arda ile görüşmem gerektiğini anladım.


Pastanın üzerinde görmüş olduğunuz bütün ayrıntıları Arda tek tek bana anlattı.Nasıl yapmam gerektiğini,isimlerini,renklerini hepsini bana anlatırken bir yandanda Harry Potter'ın bütün bölümlerinin de bir özetini geçti.


Pastamızın bitmiş halini gören Arda'nın yüzündeki mutluluğu görünce çocuklarla çalışmanın ayrı bir zevk olduğunu bir kez daha anlamış oldum.




                                          Pastamızı Altunizade'deki Nar Party Evi'ne gönderdik.Arda'ya ailesiyle       geçireceği nice mutlu seneler diliyorum.




Hiç yorum yok:

İzleyiciler