5 Aralık 2012 Çarşamba

ANGRY BIRDS PASTA


                                    Sevgili Nezihe Hanım'ın yakışıklı oğlu Ada'nın senelerdir doğumgünü pastalarını hazırlıyorum.Bu senede yine benim tat katmamı istediler sağolsunlar.Bende zevkle kabul ettim.Hele ki konsept Angry Birds olunca...
                                    Benim kızımında son zamanlarda I-pad'den başını kaldırmadan oynadığı bu oyunu (laf aramızda kızımdan fırsat bulunca bende oynuyorum) pasta olarak çalışmayı çok istiyordum.Kısmet sevgili Ada'yaymış.
        




              Transfer aşaması da yapım aşaması kadar heyecanlıydı.Zira kalabalık ve yüksek bir pasta oldu.




 Sevgili Nezihe Hanım da benim macaronların müdavimlerinlerinden.Doğumgününe katılan velilerin de bu lezzeti tatmaları için artık klasikleşmiş macaronlarımızdan da sipariş etti.Hazırlıklarımız bittikten sonra doğumgünün yapılacağı Ataşehir MyGym (www.mygym.com.tr)'ye gönderildi.

Yakışıklı Ada'ya sonsuz başarılı ve sağlıklı nice seneler temenni ediyoruz...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler