7 Ocak 2013 Pazartesi

MOTORSİKLET'Lİ BUTİK PASTA


Sevgili Kübra Hanım bana internetten ulaştı.Eşi Murat Bey'in  doğumgünü için butik bir pasta sipariş etti.(her zaman belirttiğim gibi butik çalışmayı çok seviyorum) Eşinin önem verdiği ayrıntıları belirtti. 



BMW motorsikleti, kaskı, gitarı,plak çaları,Tuborg birası...bana veriler ayrıntılardı. 


 "Bir insanı herşeyi ile sevmek,İyi ki varsın Murat'ım" yazmasını özellikle de belirtti.


Murat Bey'e mutlu seneler diliyor,eşi Kübra Hanım ile uzun seneler temenni ediyorum... 

2 yorum:

kubra dedi ki...

Eşim için yaptığınız bu güzel pastayı sitenizde paylaştığınızı görünce tekrar teşekkür etmek istedim..Ellerinize sağlık :)

y&z home cookies dedi ki...

Rica ederim. Sizler memnun oldukça ben çok mutlu oluyorum. Bende çok teşekkür ediyorum..

İzleyiciler