20 Mart 2013 Çarşamba

MİNNİE PASTA


Ahh pembeyle çalışmaya bayılıyorum.Hele pembe Minnie'nin üstünde olursa...
Kızımın okuldan arkadaşı Hakan Bora'nın annesi Sibel, daha önce yıne okuldan Doğu'nun doğumgünündeki pastayı çok beğenince, kızı Dilara'nın 3 yaş doğumgünü için Minnie'li bir pasta sipariş etti.Önce Mickey veya Minnie kafasını pasta olarak istedi,sonra ben Dilara'yı da figürlemek isterim deyince fikirler değişti.

                      Sevimli Dilara doğumgününde pembe elbise giyeceği için pastanın konsept rengi klasik Minnie kırmızısı değil,pembiş oldu.Sarı kıvırcık saçlı kızımız Dilara'nın yanına da Minnie'yi arkadaş ettik.
Pastayı Ataşehir'deki 3000 A Residance'a kendim götürdüm.Beni kapıda karşılayan Dilara,kendini pastanın üstünde görünce beni öpücüklere boğdu.


                           Sevimli Dilara'ya ailesiyle geçireceği güzel bir doğumgünü ve uzun bir ömür diliyorum...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler