7 Mayıs 2013 Salı

JUSTIN BIEBER PASTA(CAKE)

 Herkese merhaba,
Bu seferki pastamız gördüğünüz üzere bir Belieber olan Derin'e ait.Geçen sene gökkuşaklı bir pasta hazırlamıştım sevgili Derin için.Bu sene bir Justin Bieber fanına dönüşen Derin'e annesi sürpriz olarak bu pastayı sipariş etti.


Pastanın lila renkli olmasını özellikle istedi Sema hanım.Derin'in Justin'in yanında olmasını isteyince benimde aklıma, konserlerinde "you smile I smile" şarkısını söylerken bir hayranını sahneye alıp sandalyede otururken ona şarkı söylemesi geldi ve bu sahneyi canlandırmak istedim.

                               Pastadan haberi olmayan Derin'in pastayı gördüğündeki şaşkınlığını sizlere anlatamam.Nerden mi biliyorum.çünkü ben ve kızımda davetliydik.Derin'in arkadaşlarından da zor kaçırdılar pastayı valla.Pasta kesilirken atılan çığlıkları duymanızı isterdim.
                              Justin Bieber'in konserine de gidecek olan Derin'e sonsuz sevgilerimi gönderiyorum...
                             
                              

Hiç yorum yok:

İzleyiciler