10 Haziran 2012 Pazar

BARBİE PASTA 3

Canım kızımın hazırlıktan arkadaşları Selin ve Barkın birlikte doğumgünü yapmaya karar vermişler.(artık çocuklar karar veriyor böyle şeylere :)))
Selin'in annesi Burcu Hanım beni aradığında çok heyecanlıydı. Kızının çok süslü bir pasta istediğini, üstünde de oyuncağı Barbie'sinin oturmasını, pastanın renklerininde Barbie'nin kıyafetlerinin rengi olmasını istediğini belirtti. Bende kızım için yaptığım pastaya bir göz atmasını istedim. Benzer bir çalışma yapmamı,çok beğendiğini söyledi Burcu Hanım.

                        Bende öncelikle pastanın renklerine karar verdim,sonra da nasıl dahada süslü olur diye düşünmeye...
                             Barbie'mize tüyler,organze kurdeler,melekler,kelebekler,şeker hamurundan lolipoplar eşlik etti.Doğumgününe bende kızımla birlikte katıldım.Selin'in yüzündeki mutluluk görülmeye değerdi.
  Sevgili Selin'e ailesiyle geçireceği nice mutlu seneler diliyorum...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler