10 Haziran 2012 Pazar

MELEK KIZ ve TEK BOYNUZ AT'lı PASTA

Geldi çattı kızımın doğumgünü zamanı.Her kız çocuğu gibi benim kızımda çok süslü bir pasta istedi benden.Söz konusu kızım olunca oldukça zorlandım açıkçası.Geçen sene Minnie ve Mickey istemişti Berrak.İşim kolaydı,onların yanına Berrak'ı da figürlemiştim.Ama bu sene kızım bir yaş daha büyüdü.Ve bu süs merakı onuda sardı.
Öncelikle onu figürlemeye karar verdim.Melek kızıma kanatlarda taktım,çok hoşuna gitti.Kucağına da çok sevdiği Minişlerden birini oturttum.Saçlarınada doğumgününde taktığı uğurböceği tokalarını kondurdum.

Arkasındaki Berrak yazısını ve alt kattaki renkli topları birlikte hazırladık.Bunları yaparken Tek Boynuzlu At istediğini de söyleyince daha önce çalışmadığım bu figür de pastamızda yer aldı.


Şimdi de gelelim misafirlerim için hazırladığım lezzetlere.Geçen sene pembe ve turkuaz çalıştığım Macaronlar bu sene sarı,yeşil ve pembe olarak hazırlandı.Misafirlerimiz bu ikramımızdan oldukça memnun oldu.


 Bu küçük atıştırmalıklarda Trufflarımız.Fındık ve hindistan cevizine bulanmış trufflar en gözde ikramlıklarımızdandı.

Allah kızıma uzun seneler nasip etsin,bizi de ondan ayırmasın.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler