11 Haziran 2013 Salı

MEŞELİK PARK ÇADIR PASTASI


Bu pastayı hak vereceğiniz üzere büyük bir keyifle hazırladım. İnsan bu doğa harikasına hayran kalıyor...Sevgili Elif kuzeninin sahip olduğu http://www.meselikpark.com/# 'da kuzeni için bir doğumgünü tertip etmiş. Sürpriz olarak da değişik bir pasta olsun deyince bende defalarca gidip çok sevdiğim bu mekanı canlandırmak istedim. Meşelik Park, Sapanca'nın eşsiz doğal güzelliklerinin tam ortasında Kırkpınar ve Maşukiye'nin arasında kalan Türkiye'nin sayılı meşhur mesire alanlarından biri. Bisiklet, atv, paintball, doğa yürüyüşleri, ata binme, piknik vb.birçok aktivitenin olduğu bu mekanı samimiyetle tavsiye ediyorum.
      Gelelim pastamıza... Elif hanım'ın isteği üzerine pastamızda restorant kısmını ve bahçeyi çalıştım. Mekan sahibi ve hiç ayrılmadığı arkadaşlarını da bahçede kutlama yaparken figürledim.

IMG_5527


IMG_5520



IMG_5553


IMG_5565

 Sapanca'ya yolunuz düşerse mutlaka gitmenizi tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler