11 Haziran 2013 Salı

MİCKEY MOUSE PASTA KURABİYE CUPCAKE



                              30 Ekim 2012 tarihinde yayınladığım baby shower ürünlerini sevgili Funda hanım için hazırlamıştım.Funda hanım dünyaya sağlıklı bir evlat getirdi. 1 yaşına basacak olan minik Ozan için doğum günü yapacak olan Funda hanım kendisine yardımcı olmamı rica etti.Bende severek kabul ettim tabi...

IMG_5726

Partinin konseptini Mickey olarak belirlemiş sevgili Funda hanım.Bu konsept üzerine de pasta ,kurabiye ve cupcake hazırladım.Pastayı 2 kat olarak kulüp evi olarak tasarladım.Mickey ,Donald ,Guffy ve Pluto da pastamızda yer aldı. 

IMG_5706
                             
                                                 Kurabiyelerimiz ve cupcakelerimizde pastamıza takım olarak hazırlandı.

IMG_5671


IMG_5663

                                            Minik Ozan'a ailesiyle geçireceği nice uzun seneler diliyorum... 

Hiç yorum yok:

İzleyiciler